HTML

cinnamon

Királyokról, káposztákról

Friss topikok

  • Zajec: Nem csoda, mert az is vagy, amennyire én tudom. :) (1970.01.01. 01:00) Este, suttogva...
  • 81138: Miután elhangzott, mi is :-) (1970.01.01. 01:00) Tej
  • 81138: Jaj, Ami kedves, amennyit én értek a blogoláshoz, örülök, ha a rendes link megy (van, ahol még azt... (1970.01.01. 01:00) Zene
  • macs: Vagy inkább kissé tartok azoktól a "magyaros megmozdulásoktól" itthon, ahol sok díszmagyart látni.... (1970.01.01. 01:00) Gálavacsora
  • macs: Jé, dejó!!:-))) Nohát, a mienk (jövő héten 5 éve) ehhez hasonlított anno a legjobban - csak a zöld... (1970.01.01. 01:00) Erdőmélye

Címkék

Archívum

Még egy első :-)

1970.01.01. 01:00 :: Cinnamon

Megfejtettük a Washington Post egyik keresztrejtvényét!!! Most hasra kell esni az ámulattól, mert ez piszkosul nehéz feladat ám nem angol anyanyelvűek számára.
Ez a Washington Post egyébként nagyon remek kis újság. Minden (khm!, szóval majdnem minden) reggel ott sorakozik a lábtörlőnkön, és minden nap van valamilyen speciális melléklete: lakberendezős, ingatlanos, képregényes, satöbbi. Az én kedvencem a szerdai Food, amiben kulináris érdekességekről számolnak be, éttermeket kritizálnak, és recepteket közölnek. Szerintem a kultúrának nagyon fontos része ez is, és az olasz nyelv, illetve a konyha iránti rajongásom biztosan kölcsönösen erősítik egymást. Elhatároztam, hogy az ittlétünk alatt az itteni régiókkal is megismerkedem: a déli grits-sel, az új-angliai pitékkel, a tex-mex mole-val. Meli kedves, azóta izgatja a fantáziámat a csokimártásos hús, amióta tőled hallottam róla. Addig azt hittem, az efféle szósz Joanne Harris fantáziájának műve.
Amíg nem voltam itt, megkértem B-t, hogy gyűjtse nekem szorgosan a Food-ot. Egy egész hegynyi várt rám érkezéskor, úgyhogy most aztán belevethetem magam az olvasgatás élvezetébe :-)

2 komment

süti beállítások módosítása