HTML

cinnamon

Királyokról, káposztákról

Friss topikok

  • 81138: Ööö... Armstrong, természetesen, de a harmadikat már megint elfelejtettem :-) (1970.01.01. 01:00) Air & Space
  • A Nyuszi: Egyetértek...:-)! Már az általános iskolában a suliújságba írt cikkeid is nagyon jók voltak! (1970.01.01. 01:00) Róisín I.
  • izmiri: Igen, mi is, nem csak Macs. Sokat gondolunk rád ! Sokszor eszembe jut egy egy beírás, beszólás :))... (1970.01.01. 01:00) Ajándék
  • izmiri: beszédes képek !! :)))))) (1970.01.01. 01:00) Juhhhééé...!
  • 81138: Borzalmas, nem? :-( szegény lepkék. (1970.01.01. 01:00) Lepkék

Címkék

Archívum

Este, suttogva...

1970.01.01. 01:00 :: Cinnamon

"Nem lenne jó néha elsüllyedni?" - kérdeztem halkan.

Kérdőn nézett rám.

"Mint jóga után, a záró meditációkor. Amikor olyan fáradtak az izmaid, hogy ha a hátadon fekszel, úgy érzed, lehúznak a földbe. A föld meleg, lágy, alattad szétcsúsznak a göröngyök, és amikor eléri a füled szintjét, meghallod, micsoda életteli bizsergés, szöszmötölés folyik alant. Ha elsüllyedhetnék" - lehunytam a szemem - "óvatosan elfordítanám a fejem jobbra, és nézném, ahogy szemmagasságban csírázik ki a fűmag. Nézném, ahogy majszol a giliszta, és ahogy ássa a járatokat a vakond."
Kicsit félve hagytam abba. Most fog teljesen hülyének tartani. De amikor félszemmel rásandítottam, csak nézett, nézett, olyan lélegzet-visszafojtva, mintha egy pillangó lennék, aki bármikor elrepülhet.


2 komment

süti beállítások módosítása