HTML

cinnamon

Királyokról, káposztákról

Friss topikok

  • Macsi: Édesem, én nemolyanrégen egy kiadósabb télen csúszkálva tanultam meg vezetni a pesti bevárosi forg... (1970.01.01. 01:00) A sokadik első...
  • 81138: Hát, elég lelkesen hallgattuk a 95-ös Interstate úton :-) (1970.01.01. 01:00) Nyújork, Nyújork
  • 81138: Szülinapilag is nyugodtan ölelgethetsz - és köszönöm :-) (1970.01.01. 01:00) Cider
  • Nina: Igazad van, én anno, mikor még nem a "borotva-1 perc" módszert használtam, kifejezetten szerettem ... (1970.01.01. 01:00) Csak lányoknak...!
  • izmiri: klassz !!!!!! de jó, hogy egy zuhanytól ilyen jól érezheti magát az ember :))) (1970.01.01. 01:00) :-)

Címkék

Archívum

Parfümök - még egyszer

1970.01.01. 01:00 :: Cinnamon

Annyi minden történt az elmúlt hónapokban… mindenekelőtt hazaköltöztünk Budapestre.  Figyelitek, milyen egyszerűen, könnyedén írtam le? Hazaköltöztünk. Ez az egyetlen szó persze képtelen visszaadni az utolsó hónapok keserédes hangulatát, a búcsúvacsorákat, még-egyszer-utoljára kirándulásokat a kedves helyeinkre, a munkahelyi hajrát, a bedobozolást. (Mondtam már, mennyire utálok dobozolni?)

Itthon aztán jött a majdnem-negyven fokos meleg és a vizsgaidőszak – utóbbit meglepően könnyedén vettem. Különösen úgy, hogy minden vizsga után apró jutalomként elsétáltam Zólyomi Zsolt parfümériájába a Deák térhez – ismerkedni, kóstolgatni.

Nos, a Caron Tabac Blond rajtam túl krémes – nem áll jól. Az Onde Extase pont olyan púderes, fehér mósuszillat, amiből mostanában kinőni igyekszem, az elbűvölően citrusosnak tűnő Eau d’Hadrien pedig engem nem kedvel: tüsszögősen szúróssá változik.

Viszont van néhány új jelöltem:a legkülönlegesebb a 06 Odin Amanu – amikor a karomra spricceltem, felnevettem. „Zöldsaláta! Olyan illata van, mintha nyáron a teraszon ülve ennék egy nagy tál friss  salátát.” A nekem segítő lány bólogatott: őt zöldpaprikára emlékeztette. Különleges, könnyű, hersegő, zöld, igazi nyári illat.

A második a Mandragore volt Annick Goutaltól: éppen olyan, mint egy pohár jeges mojito. Állítólag a Harry Potter mesei hangulata ihlette. Nekem nagyon tetszik: illatos bergamott, gyömbér és friss feketebors keveredik benne a mandragóra különleges, enyhén mentára emlékeztető illatával. Annick Goutal illatai nekem általában túl régimódiak, de ez igazi telitalálat.

És ha már koktéloknál tartunk: elbűvölt a Penhaglion Juniper Sling, ami a borókás jegyek miatt kiköpött gin tonic. Hűvös, jeges, világoskék illat, az elmúlt hetek nyári forrósága idejére ideálisnak tűnik.

És most, hogy kissé lehűlt az idő: következő alkalommal jönnek az ázottföld, füst és bőr-illatú kiszemeltek.

komment

süti beállítások módosítása