HTML

cinnamon

Királyokról, káposztákról

Friss topikok

  • Nina: Oké, akkor maradjunk a Ninánál, ezentúl ezen elégedetlenkedem:) (1970.01.01. 01:00) Hooked on hockey
  • 81138: Köszönöm szépen :-) (1970.01.01. 01:00) Hideghegyek
  • 81138: Köszönöm a köszöntést :-) (1970.01.01. 01:00) End of an era
  • Gyuri: Ha Anyu rosszulléteit örökölted, nem irigyellek! Bár mellettem leszokott ezekről, pedig ugye hánys... (1970.01.01. 01:00) Vezetés
  • 81138: Szia! John Ronald Reuen Tolkien-é az eredeti (Te meg én és a Tűnt Játék Kis Háza - jó hosszú egyéb... (1970.01.01. 01:00) Te meg én - részletek

Címkék

Archívum

Nyújork, Nyújork

1970.01.01. 01:00 :: Cinnamon

Felhúztam a lábam és átkulcsoltam a térdem.
- Szóval ez egy kutya, akinek jellemző a foglalkozása. Mentőkutya? - kiabáltam túl vidáman a magnóból szóló Pannonia Allstars Ska Orchestra-t. Aztán észrevettük, hogy valami nem stimmel. A kocsi elkezdett jobbra húzni, és ijesztően zörgött valami a jobb első kerék környékén. B leállt és kipattantunk, felmérni a helyzetet.
- Hát - vakartam a fejem - alighanem most a vezetés-tanulás keretében azt is megtanulom, hogyan cserélünk kereket.
B rámvigyorgott és a kezembe nyomta az emelőt. Aztán addig magyarázott és mutogatott, amíg tökéletes eredménnyel végre nem hajtottam a feladatot. Úgy döntöttünk, a legközelebbi kisvárosban keresünk egy szervizt.
Ha láttatok már tipikus, keleti parti, poros városkát... az Newark. A GPS lukra futtatott bennünket: az általa javasolt gumis még a múlt században zárhatott be, úgyhogy B felvilágosítást kért az elhagyatott benzinkútnál.
- Esküszöm, olyan ez, mint egy rossz horror. A rokonszenves fiatal pár átutazóban lerobban, és aztán elkapja őket a baltás elmebeteg - jelentettem ki, amikor visszaült a kocsiba.
A kis kaland másfél órás késést jelentett (baltás elmebeteggel nem találkoztunk, viszont végül két kerekünket cseréltük le), aztán ráhúztunk még egy órát, mert a new york-i Második Sugárúton leszakadt egy daru, így a környéket lezárták, ez pedig megbénította a szombat esti forgalmat. Azért végül épségben megérkeztünk a kolléganőmhöz, aki isteni túrótortával várt bennünket.

2 komment

süti beállítások módosítása