HTML

cinnamon

Királyokról, káposztákról

Friss topikok

  • Varga Zoltán: Catalina y Juan están paseando por las calles de Madrid. Entran en una panadería pero no compran p... (1970.01.01. 01:00) Canela habla espanol
  • én: Azért lécci Te ágyban aludj! :))))))))) (1970.01.01. 01:00) Baldachin
  • 81138: Köszönöm szépen :-) jól rémlik, hogy te is tavasztájt ünnepled?... (1970.01.01. 01:00) Saláta
  • 81138: Szégyellem bevallani, de én láttam már Aishwaryával bollywoodi filmet, és tetszett a látvány... mu... (1970.01.01. 01:00) Születésnapi parti
  • izmiri: akkor a világ lassan változik :))) és a filmek nem mindig hazudnak ! köszi a beszámolót (1970.01.01. 01:00) Izminek

Címkék

Archívum

A sokadik első...

1970.01.01. 01:00 :: Cinnamon

Azazhogy ismét olyasvalamit csináltunk közösen, amit előtte sose :-) B-vel elgurultunk egy irodaház töküres parkolójába, ahol átparancsolt a kormányhoz, és közölte, hogy itten autóvezetés lesz tanulva. Először picit meg voltam szeppenve, de könnyebben ment, mint vártam. Leginkább az esett nehezemre, hogy több dologra figyeljek egyszerre, így például a magyarázatok egy része is elsiklott a fülem mellett... B nagyon türelmes volt, és borzasztóan megdicsért, úgyhogy összességében kellemes élmény volt - és nemsokára jön a következő hasonló! (Hacsak a washingtoni tél közbe nem szól jégeső és lefagyott utak formájában.)

1 komment

süti beállítások módosítása