HTML

cinnamon

Királyokról, káposztákról

Friss topikok

  • Varga Zoltán: Jé, nem is tudtam, micsoda atrocitások értek anno! :-o (1970.01.01. 01:00) Ufók
  • 81138: Nagyasszony javíthatatlanul karácsonymán :-) ránézek. A citromfűs cuccban volt parmezánsajt, olíva... (1970.01.01. 01:00) Farmleigh
  • 81138: Erről nemsokára írok neked egy külön bejegyzést, mert engem is nagyon érdekelt :-) (1970.01.01. 01:00) Lenn Délen édes éjen édent remélsz
  • 81138: Nem ugyanakkor :-) a postok sokszor napokkal, van, hogy hetekkel előre születnek. Időzítem őket, é... (1970.01.01. 01:00) Mount Vernon
  • 81138: :-DDD Tuttam! De Izmi, a másik Austen-rajongó is biztos sóhajtott párat :-) (1970.01.01. 01:00) Regency

Címkék

Archívum

Még egy pékség

1970.01.01. 01:00 :: Cinnamon

Old Town Alexandria egy igazán hangulatos folyóparti település Virginiában. Picike, vascsipke lépcsős, színes favázas házikók keltenek brit kisvárosi hangulatot, a kikötőben pedig hatalmas lapátkerekes gőzhajók sorakoznak. A főutcán egymást érik a kézműves üzletek, a csendesebb részeken az éttermek, de a legmeglepőbb boltocskával a félreeső St. Asaph utcán találkoztam.

Íme, a kutya-macska pékség. Először azt hittem, a tulajdonos talált valami cuki kis logót, és jobb ötlet híján ez alapján nevezte el a helyet, de neeeem. Itt valóban kutyák és macskák számára készítenek jutalomfalatokat ezerféle ízben. Gyakran rendelnek tőlük szülinapi tortákat, legtöbbször velőscsont alakút - de igen népszerű a postásforma keksz is. Vannak kutya-muffinok és macska-kaviár, minipizzák, bio-sütik és speciális táplálkozási igényeknek megfelelők. Ha valaha aggódtam is, hogy egy idő után nem tudok milyen érdekességeket írni a blogba, ennek láttán minden rossz érzésem elszállt.

4 komment

süti beállítások módosítása