HTML

cinnamon

Királyokról, káposztákról

Friss topikok

  • 81138: Ööö... Armstrong, természetesen, de a harmadikat már megint elfelejtettem :-) (1970.01.01. 01:00) Air & Space
  • A Nyuszi: Egyetértek...:-)! Már az általános iskolában a suliújságba írt cikkeid is nagyon jók voltak! (1970.01.01. 01:00) Róisín I.
  • izmiri: Igen, mi is, nem csak Macs. Sokat gondolunk rád ! Sokszor eszembe jut egy egy beírás, beszólás :))... (1970.01.01. 01:00) Ajándék
  • izmiri: beszédes képek !! :)))))) (1970.01.01. 01:00) Juhhhééé...!
  • 81138: Borzalmas, nem? :-( szegény lepkék. (1970.01.01. 01:00) Lepkék

Címkék

Archívum

All that jazz

1970.01.01. 01:00 :: Cinnamon

B-nek tegnap praktikus lett volna kétfelé szakadnia: egész nap egy küldöttséggel lófrált a városban, ami csak azért nem volt jó, mert szerveznie kellett volna az esti jazzkoncertet is.
Törvényszerű volt, hogy nem megy minden simán. Délután kétségbeesve hívott a Nemzeti Galériából, hogy nem érkezett meg a dobfelszerelés, úgyhogy sürgősen keríteni kéne egyet. Kölcsönzött már valaki közületek jazzdobokat...? Felhívtam a muzsikust és elmeséltettem vele, hogy pontosan miből is áll a komplett cucc (ismét új szavak tömegét tanultam: bass drum, snare drum, small tom, floor tom, cymbal-típusok), majd lediktáltam a rettentő kedves Michaelnek, aki fél óra múlva ki is szállíttatta őket. Most a Boszorkány-Anya hálás, a Mutatványosnő szerint én vagyok a nap hőse, csak Mitmit hallgat, akinek eredetileg intézkednie kellett volna.
Különben a hozzáértők szerint remekül sikerült a koncert, de be kell valljam, az én fülem a jazzhez nem elég vájt.

1 komment

süti beállítások módosítása